lørdag 27. mars 2010

Strikket bolero

Jeg har funnet ut at togreisene til og fra jobb, kan brukes til noe fornuftig. Strikking er løsningen. Det er flere år siden jeg har strikket noe særkig, men du verden så moro det er når en kommer i gang.

Mitt første tog-prosjekt er så godt som ferdig, mangler bare en knapp. Jeg får legge inn nye bilder av detaljene når knappen er på plass. Hadde bare så lyst å lage et nytt innlegg.

Jeg ba begge døtrene mine finne mønster til noe de ville ha. Den første ville ha en kort jakke fra Garnstudio, Drops Design. Jakken er strikket i Cotton viscose og Kid silk. Lys farge med rosa kanter. Heklekantene gjør den veldig søt.


Mitt neste prosjekt er under planlegging, men hun har ikke greid å bestemme seg helt ennå. Så mange fine plagg å velge i.

1 kommentar:

  1. Saa fin den var mamma! Jeg gleder meg masse til aa komme hjem saa jeg kan bruke den masse:)

    SvarSlett